dimecres, 4 d’abril del 2007

Ens presentem

Benvolguts senyors, a la pregunta de si em torno a presentar... és que sí ho faig, perquè hi ha força gent que després d'haver dit que em retirava m’han encoratjat a fer-ho. També els confirmo que ho faré amb un grup independent. Per formar un grup independent (Escalencs Independents) ho farem com una agrupació de veïns, això comportarà reunir un mínim de 100 signatures de ciutadans Escalencs censats i que hauran de fer-se a l’Ajuntament davant del secretari de la corporació amb el corresponent DNI. (les signatures es recolliran passada la Setmana Santa)
Vull aclarir (una vegada més i ja és la...) fa quatre anys que en vaig presentar a les eleccions municipals com independent i amb el grup polític del PP, però no per ideologia política o militant amb carnet... va ésser perquè aquest grup en va prometre (si sortia elegit) un nou passeig del Mar, una sala polivalent, el terreny militar de la Clota, la sorra de la platja de la Miranda, la reparació del Moll grec de la platja de Sant Martí d’Empúries, etc. es evident (almenys per a mi) que qualsevol Escalenc que li haguessin fet aquesta proposta l’hauria acceptat. Puc avançar-los que la llista dels tretze candidats del nou grup Escalencs Independents està quasi del tot complerta i també els tinc de dir que estic molt satisfet de l’acollida, entusiasme, motivació, il·lusió... de tots ells de formar-ne part. Dintre de pocs dies ens donarem a conèixer. El nostre logo és la senyera del Comptat d’Empúries en triangle i les inicials E I al fons. La nostra seu estarà ubicada a l’Avinguda de Riells número 59, Lc, 3. 17130- L’Escala. Tel. 972774302, escalencsind@girona.com